سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پردازش ابری و امنیت در آن
هیچ کینه توزی را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
فرصت ها مانند ابر درگذر هستند، فرصتهای نیک را غنیمت شمارید

>>احسان کرمی فرد ( شنبه 89/3/1 :: ساعت 12:31 عصر)

چه کسانی می توانند از مزایای Cloud Computing بهرمند شوند؟ چه نوع کاربرانی برای استفاده ازCloud Computing مناسب هستند؟ با در نظر گر فتن نقاط قوت و ضعف Cloud Computing که قبلاً اشاره کردیم، ما فکر می کنیم که کاربران زیر می توانند به بهترین نحو ممکن از مزایای سوئیچ کردن به Cloud Computing بهره برداری کنند:

ـ به طور مشترک بر روی اسناد و پروژه ها کار می کنند: اگر شما به طور معمول با سایر افراد و به شکل گروهی بر روی پروژه ای خاص کار می کنید، بهترین کاندید استفاده از
Cloud Computing هستید.توانایی به اشتراک گذاشتن و ویرایش اسناد در زمان واقعی بین چندین کاربر، یکی از مزایای اصلی برنامه های کاربردی تحت وب است که همکاری بر روی پروژه ها را تسهیل می کند.
ـ افرادی که دائماً درحال سفرهستند: وقتی شما یک روز در دفتر کار خود کار می کنید وروز بعد درمنزل تان و روز دیگر دریک شهر دیگر، نگه داشتن در تمام اسناد و برنامه های کاربردی به کاری دشوار تبدیل می شود. با استفاده از
Cloud Computing، شما مجبور نیستید به خاطر بسپارید که کدام سند کجا است و یا یک کپی از اسنادتان را هرجا که می روید به همراه داشته باشید. شما حتی مجبور نیستید نگران این باشید که آیا یک برنامه خاص بر روی تمام پی سی ها شما نصب هست یا نه. ازآن جائی که برنامه های کاربردی و اسناد شما بر روی وب ذخیره شده اند و از هر جائی که به اینترنت دسترسی داشته باشید قابل بازیابی و مشاهده هستند نسخه ها

 

و سازگار بودن اسناد با هم اهمیتی ندارد. شما هرجا که بروید به یک نسخه واحد ازبرنامه کاربردی و سند دسترسی دارید.
ـ کاربرانی که درمورد هزینه ها نگران هستند:
Cloud Computing می تواند در پول شما چه درحوزه سخت افزار وچه درحوزه نرم افزار صرفه جویی کند. هیچ نیازی به سرمایه گذاری برای خرید دیسک های سخت بزرگ یا پردازنده های فوق سریع نیست. زیرا ازآن جائی که همه چیز بر روی ابر ذخیره می شود شما می توانید با خرید یک پی سی که از ویژگی های کم تری برخوردار است در هزینه ها صرفه جویی کنید. شما حتی می توانید به جای استفاده ازMicrosoft Office ، بدون پرداخت حتی یک سنت ازGoogle Docs یا Zoho Office بهره برداری نمائید. وقتی بودجه شما اندک است، "رایگان" بسیاربهتر ازصدها یا هزاران دلاری است که ممکن است مجبور باشید برای خرید نرم افزار پرداخت کنید.
ـ کاربرانی با نیازهای روز افزون تر: آیا برای ذخیره کردن عکس های دیجیتال و فایل های
MP3 خود به فضای دیسک سخت بیش تری نیاز دارید؟ شما می توانید یک دیسک سخت بیرونی جدید بخرید یا به جای آن می توانید از فضای ذخیره سازی رایگان (یا کم هزینه تر Cloud Computing)استفاده کنید آیا با اجرای آخرین نسخه برنامه نرم افزازی خود که به منابع بسیار زیادی نیاز دارد مشکل دارید؟ از خیر این برنامه بگذرید و به جای آن، به برنامه نرم افزاری خود که به برنامه های کاربردی مبتنی بر وب که به منابع کم تری نیازدارند روی آورید. درگذشته، تنها راه حل برای نیازهای روبه رشد، خرید سخت افزار قدرتمندتر بود.با Cloud Computing، راه حل بر روی ابر قرار دارد که در پول شما صرفه جویی می کند.


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز:  5
مجموع بازدیدها:  63967
منوها
» درباره خودم «


پردازش ابری و امنیت در آن
احسان کرمی فرد
با سلام.من احسان کرمی فرد دانشجوی رشته نرم افزار هستم. من در این وب سعی کردم با جمع آوری مطالب از منابع معتبر،مطلب کاملی از پردازش ابری و امنیت آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهم.امیدوارم که مطالب این وب مورد رضایت شما قرار بگیرد.

» پیوندهای روزانه «

تازه های دنیای آی تی [35]
فناوری برتر آینده 10 [55]
فناوری های جدید [32]
اخبار دنیای کامپیوتر [33]
آموزشکده فنی پسران یاسوج [9]
آموزشکده فنی دختران یاسوج [21]
پردازش ابری [186]
پردازش ابری 1 [159]
پردازش ابری 2 [93]
پردازش ابری 3 [92]
پردازش ابری 4 [81]
پردازش ابری 5 [124]
نرم افزار امنیت پاندا [54]
امنیت در پردازش ابری [239]
امنیت در پردازش ابری 1 [183]
[آرشیو(21)]


» آرشیو مطالب «

خرداد 1389

» لوگوی وبلاگ «


» لوگوی دوستان «