سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پردازش ابری و امنیت در آن
مردم سه گونه اند : دانشمند و دانشجو و بی سر و پایان بیهوده . [امام صادق علیه السلام]
فرصت ها مانند ابر درگذر هستند، فرصتهای نیک را غنیمت شمارید

>>احسان کرمی فرد ( شنبه 89/3/1 :: ساعت 12:31 عصر)

حال اجازه دهید به روی دیگر سکه نگاه کنیم. اگر Cloud Computing به درد همه نمی خورد، چه کسانی نباید از آن استفاده کنند؟ در این جا به لیست کوتاهی از این دسته ازکاربران اشاره می کنیم:

ـ کسانی که به اینترنت مناسب دسترسی ندارند:
Cloud Computing به ابر اینترنتی و دسترسی به اینترنت وابسته است. اگر شما به اینترنت دسترسی ندارید، شانس استفاده از Cloud Computing را از دست خواهید داد.کاربرانی که قادر به استفاده ازاینترنت نیستند، نباید استفاده از Cloud Computing را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرند. همین قانون در صورتی که شما از یک اینترنت کم سرعت، مثل یک ارتباط Dial-up استفاده کنید نیز صادق است. یک ارتباط اینترنتی کند، هنگامی که بخواهید به برنامه های کاربردی بزرگ و اسناد دسترسی پیدا کنید از هر چیزی بدتر است.
 ـ افراد آف لاین: در بین سایر موارد، هرکسی که به طور دائم در محیط آف لاینی کار کند که دسترسی به اینترنت اهمیت زیادی ندارد، نمی تواند از مزایای
Cloud Computing بهره برداری کند. این دسته از افراد شامل کسانی هستند که بدون دسترسی به اینترنت در محیط کار یا خانه مشغول انجام فعالیت های خود هستند و نیازی به اینترنت حس نمی کنند.
ـ افرادی که به مسائل امنیتی حساس هستند:امروزه ما فکر می کنیم که
Cloud Computing امن است اما نمی توانیم این موضوع را تضمین کنیم. امکان عملی این وجود دارد که سیستم های مبتنی بر ابر، هک شوند و اسنادی که بر روی ابر و برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر قرار دارند در معرض دسترس افراد غیر مجاز قرار گیرند. اگر اسناد شما محرمانه هستند، احتمالاً هنوز نمی خواهید به Cloud Computing اطمینان کنید. وقتی امنیت برای شما اهمیت دارد، هیچ چیزی جایگزین آن نکنید.
ـ هرکسی که با برنامه های کاربردی فعلی، عقد اخوت بسته است:
این موضوع احتمالاً مهم ترین دلیل برای عدم استفاده از برنامه های کاربردی تحت وب محسوب می شود: شما از آفیس مایکروسافت استفاده می کنید. بله درست است، بسیاری از برنامه های کاربردی مبتنی بر وب به طور کامل با فرمت آفیس سازگار نیستند. ممکن است باز کردن سند
Word یاExcel در یک برنامه کاربردی تحت وب، یا باالعکس، دشوار یا حتی غیر ممکن باشد.


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز:  2
مجموع بازدیدها:  63952
منوها
» درباره خودم «


پردازش ابری و امنیت در آن
احسان کرمی فرد
با سلام.من احسان کرمی فرد دانشجوی رشته نرم افزار هستم. من در این وب سعی کردم با جمع آوری مطالب از منابع معتبر،مطلب کاملی از پردازش ابری و امنیت آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهم.امیدوارم که مطالب این وب مورد رضایت شما قرار بگیرد.

» پیوندهای روزانه «

تازه های دنیای آی تی [35]
فناوری برتر آینده 10 [55]
فناوری های جدید [32]
اخبار دنیای کامپیوتر [33]
آموزشکده فنی پسران یاسوج [9]
آموزشکده فنی دختران یاسوج [21]
پردازش ابری [186]
پردازش ابری 1 [159]
پردازش ابری 2 [93]
پردازش ابری 3 [92]
پردازش ابری 4 [81]
پردازش ابری 5 [124]
نرم افزار امنیت پاندا [54]
امنیت در پردازش ابری [239]
امنیت در پردازش ابری 1 [183]
[آرشیو(21)]


» آرشیو مطالب «

خرداد 1389

» لوگوی وبلاگ «


» لوگوی دوستان «